Datum vyhlášení výzvy MAS: 18. 10. 2021, 8.00 hodin
Datum zahájení příjmu žádostí o podporu: 18. 10. 2021, 8:00 hodin
Datum ukončení příjmu žádostí o podporu: 19. 11. 2021, 14:00 hodin
Pozvánka na jednání Výběrové komise (30. 11. 2021)
Zápis z jednání Výběrové komise
Pozvánka na jednání Programového výboru (14. 12. 2021)
Zápis z jednání Programového výboru
Dokumentace výzvy:
Příloha č. 1 Hodnotící kritéria
Příloha č. 2 Osnova studie proveditelnosti Infrastruktura pro předškolní vzdělávání
Příloha č. 3 Osnova studie proveditelnosti Infrastruktura základních škol
Příloha č. 4 Osnova studie proveditelnosti Infrastruktura pro další vzdělávání
Obecná a Specifická pravidla týkající se výzvy žadatel nalezne na
https://irop.mmr.cz/cs/vyzvy/seznam/vyzva-c-68-zvysovani-kvality-a-dostupnosti-infrast
Edukační video MMR k vyplnění žádosti v systému S2014+ naleznete na
https://www.dotaceeu.cz/cs/jak-ziskat-dotaci/elektronicka-zadost/edukacni-videa
ŽÁDOST O PODPORU - se zpracovává v systému MS2014+ naleznete na
https://mseu.mssf.cz/
Jednací řády Výběrové komise a Programového výboru najdete na
https://www.havlickuvkraj.cz/mas-havlickuv-kraj/organy-mas/organy-mas
Seminář pro žadatele:
Pozvánka na seminář pro žadatele
Kontrolní listy:
Kontrolní list formálních náležitostí a přijatelnosti
Kontrolní list pro věcné hodnocení
Kontaktní údaje:
Ing. Yvona Jandová, jandova@havlickuvkraj.cz, +420 561 110 570, 604 687 729